Paziņojums par darbību ārkārtējās situācijas laikā 02.12.2020

Pēc jaunākā valdības lēmuma pagarināt valstī izlsudināto ārkārtējo situāciju līdz 11. janvārim, saņemam daudz zvanu ar jautājumu par klīnikas darbību. Dārgie Pacienti, pacientu pieņemšana, manipulācijas un operācijas turpinās pēc iepriekšējā pieraksta!

Mēs Dr. Lūkina acu klīnikā jau kopš pavasara esam ieviesuši daudzus pasākumus, lai katrs Jūsu apmeklējums, izmeklējums, manipulācija un operācija noritētu drošos apstākļos. Kā pavasarī tika sākta masku lietošana, pastiprināta dezinfekcija, plūsmas organizēšana, distances ievērošana, Covid analīžu nodošana pirms operācijām un manipulācijām, tā tas turpinās arī šodien un turpināsies rīt, lai mēs visi klīnikā būtu drošībā!

Vēlamies atgādināt par vienkāršiem, bet svarīgiem piesardzības pasākumiem:

• Ienākšana un uzturēšanās klīnikā tikai sejas maskās;
  • Ierašanās klīnikā notiek norādītajā laikā un bez pavadošajām personām, ja vien tas nav nepieciešams medicīnisku apsvērumu dēļ;
  • Pirms došanās uz vizīti tiks attālināti mērīta ķermeņa temperatūra;
  • Atrodoties klīnikā ir jāievēro 2m princips.

Lai pasargātu mūsu pacientu, viņu tuvinieku un klīnikas personāla veselību, lūdzam visiem apmeklētājiem ikdienā būt atbildīgiem un NEAPMEKLĒT KLĪNIKU, ja:

• ir elpceļu saslimšanas pazīmes;
  •  pēdējo 14 dienu laikā esiet atradies ārpus valsts robežām;
  •  esiet bijis kontaktā ar Covid-19 slimnieku;
  • Jums ir aizdomas par inficēšanos ar Covid-19;
  • u.c. nedrošās situācijās.

Atgādinām, ka pacienti tiek nodrošināti ar individuālajiem aizsardzības līdzekļiem, un klīnikā ir iespējams iegādāties sejas maskas. Visās telpās ir pieejami dezinfekcijas līdzekļi, un tiek regulāri veikta virsmu dezinfekcija. Darbinieki lieto sejas maskas, kā arī cimdus pēc nepieciešamības.
Būsim atbildīgi!

Atnāc uz konsultāciju, mēs pastāstīsim vairāk

Piesakies konsultācijai